Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A přitom to je vše jen o slušnosti, ohleduplnosti a toleranci. Nesnáším pejskaře, jehož pes močí v dětském hřišti, stejně tak nesnáším blba kolaře, co jede po chodníku bezohledně, stějně jako matku s kočárkem, co si myslí, že jí patří celý svět. PS: jsem pejskař a jezdím na kole taky.:-)

4 0
možnosti
Foto

ano, přesně tak, vše je o slušnosti, i já jezdím na kole, jsem pejskař, ale netolerance mezi jednotlivými skupinami mi vadí ..

1 0
možnosti

Trochu mne překvapila povinnost náhubku ... navíc selektovaná.

0 0
možnosti
VV

Ano,

ta by mela platit i pro nektere cyklisty, chodce, automobilisty a samozrejme i maminky.

1 0
možnosti
Foto

my jezdime kazdy den s hafinkem za mesto, na velke louky, pole nebo do lesa, tam se muze vylitat. V parku je to opravdu hruza, cyklisti, volne pobihajici velci psi.....

2 1
možnosti
Foto

ano, i to je řešení, ale ne každý má tu možnost, cestovat s pejskem za město, když např. nemá auto :(

0 0
možnosti
  • Počet článků 78
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 324x
jednatelka a zakladatelka - dobrmani v nouzi..,                           baví mě práce s dětmi, se psy a miluji vlky...,                       amatérský :-) externí fotograf pro kohokoliv a čehokoliv :-) 

http://janaariel.rajce.idnes.cz/