Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Stále mě překvapuje, jak jsou lidé lehkomyslní. Včera na frekventované stezce maník jel nejen bez přilby, ale i "bezdržo" a psal si na mobilu.

0 0
možnosti
Foto

zřejmě si myslí, že jemu se nemůže nic stát :(

0 0
možnosti

Je potřeba o tom stále mluvit, i když o tom moc lidí nechce slyšet.

Můj tchán spadl před dvěma měsíci na kole (vystupující žena otevřela dveře od auta) a skončil v Praze Motole na jipce a dodnes to s ním není ideální.

Přilbu sice měl koupenou, ale nosil ji jenom občas. Na co? Byla jeho odpověď. A podobně odpovídá spousta lidí. Nedávno odjížděl od sousedky kluk na kole a ptám se ho, kde má přilbu, Povídá, že jede jenom na chvíli a divil se, co to mám za otázky. Zakroutil jsem hlavou. Tchánovi se to stalo cca 300 metrů od domu.

0 0
možnosti
Foto

přesně tak, bohužel lidé hazardují se svými životy, jsou nezodpovědní a lehkomyslní nejen k sobě jako dospělým, ale i ke svým dětem :(

0 0
možnosti

J60a55r26a 65R56a30n44k

19. 7. 2016 17:26

Ano, na kole a na lyzich, jenom s prilbou!!R^

2 0
možnosti
  • Počet článků 78
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 324x
jednatelka a zakladatelka - dobrmani v nouzi..,                           baví mě práce s dětmi, se psy a miluji vlky...,                       amatérský :-) externí fotograf pro kohokoliv a čehokoliv :-) 

http://janaariel.rajce.idnes.cz/